2013. június 13., csütörtök

Pár szó a közönséghez

Drága olvasóim!!!
Egy hülye véletlen folyamán ezen a szent napon vettem észre hogy páran megkerestetek privátban a facebookon. Nem titkolom hogy borzalmas levelezőtárs vagyok, de bunkó az nyilván nem. Ezer bocsánatom mindenkitől aki irt nekem és egy árva mukkot nem válaszoltam még vissza. Sajnos nagyon régre nyúlnak vissza ezek az üzenetek, de mivel a közösségi oldal az "egyéb" levelekhez rakta, én pedig életemben nem léptem még oda be, így sosem kerültek még a szemem elé az írásaitok. Ahogy tudok válaszolok mindenkinek, még akkor is ha már nem egészen aktuális némelyik kérdésre a válasz. 
Nagyon aranyosak vagytok és rettenetesen jól estek a kedves szavak amelyekkel hozzám fordultatok. Olyan rossz érzés van most bennem emiatt, mert olyan ember vagyok aki szívesen segít ha tud, és nyitott vagyok új emberekre, kapcsolatokra. 
Az e-mail címem okkal nem publikus, de természetesen ha itt irtok nekem, vagy megkerestek a közösségi oldalon, tényleg nagyon szívesen segítek amiben tudok. A blogom éppen ezért van itt nektek, hogy megismerjetek egy másfajta közeget és lehetőleg leljétek benne örömötöket, ha kíváncsiak vagytok konkrét dolgokra Amerikáról, arról pedig szívesen nyilatkozom. Vannak kérdések, amikre sajnos nem válaszolhatok,  ebben kérem megértéseteket.
Nagyon remélem hogy senkit nem bántottam meg a figyelmetlenségemmel. Ezentúl jobban odafigyelek az ilyesmire! Minden jót drágáim! Kellemes blogolvasást! ;)

ezt még a neten találtam és az egyik kedvencem lett
Amerika egy életstílus ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...